16 Şubat 2013 Cumartesi

Şimşek mcquuen temalı doğum günü partimiz

4 şubat sevgili oğlum Ali Ardanın doğum günüydü. Şimşek mcquuen temalı doğum günü partisi yapmak da farz oldu.  Ben de temalı partileri çok seviyorum. Oğlumda tam bir şimşek mcqueen hayranı. Pastasını da arabalar filmi karakterleriyle isteyince süslemeleri de onlarla tamamlamak gerekti :)



Çocukların masası için peçetelikler yapmaya karar verdim bunun için http://family.go.com/printables/article-1015913-cars-printable-cars-2-stickers-t/ sitesinden sticker resimleri PDF formatında indirip yapışkanlı kağıda çıktısını aldım. Siyah kartonları rulo yapıp üzerlerine stickerları ve microsoft wordde yaptığım etiketleri de yapıtırdım.

 







parti peçetelik


Gelen çocuklar için aldığım ve de yaptığım hediyeleri koymak için defter kabı ve kurdelayla kağıt poşetler hazırladım.Kızlar için yaptığım hediyeleri de bir sonraki yazımda paylaşacağım :)


Parti organizasyonu sitelerinde görüp çok beğendiğim etiket basılan plastik küçük şişe suları yapabilmek için photoshop bilmediğimden yine wordde etiketler hazırladım. 




Pinyata yapımını daha önce hiç denememiştim denemeyi istiyordum şimşek mcqueen şeklinde pinyata yapmaya karar verdim. Fakat annem çok kıymetli torunu Ali Arda'nın arabasının kırılmasına çok üzüleceğini buna ASLA izin vermeyeceğini söyleyince biz de piyatayı süs arabaya çeviriverdik :))





pinyata

pinyata

 Çocuklar eğlendiler galiba :) 

Ve kırmaya kıyamadığımız pinyatamızın akşamki hali :)
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder