16 Şubat 2013 Cumartesi

Şeker hamuru pastalar

Verdiğim uzun aradan sonra yeniden bilgisayarımın karşısına geçip önceden beri yapmakta olduğum şeker hamuru pastaları bloğuma eklemeye karar verdim. keşke çok daha önce blog yapmaya karar verseydim fotoğrafları daha bir güzel çekmeye çalışırdım. Blog benim hobilerim olduğuna göre yaptığım pastaları da eklemem gerektiğini düşündüm. Tabiki çok amatörceler bilginize :)

bunlar oğluma ilk yaptığım pastalar.


şeker hamuru, şeker hamurlu pasta


şeker hamuru

şeker hamuru



Ali Arda 'nın 2 yaş doğum günü için onun tercihi olan şimşek mcqueen pasta yapmaya çalıştım.
şeker hamuru


3. doğum günü pastasının bittikten sonra fotoğrafını çekmeyi unuttuğum için buzdolabı manzaralı fotolar var elimde :))
şeker hamuru

şeker hamuru modelleme

şeker hamuru modelleme


bunlarda arkadaşlarıma kuzenlerime yaptığım pastalar

şeker hamuru modelleme
 şeker hamuru

şeker hamuru

2 yorum:

  1. sen harika şeyler yapmışsın bayıldım hepsi çok güzelllll bende deneyeceğim elimde hamur varken ilhan kaynağım oldun en kısa zamanda yapıp ekleyeceğim ellerine sağlıkkkk

    YanıtlaSil