16 Şubat 2013 Cumartesi

abajur süsleme

Abajur süsleme benim daha önce hiç denemediğim bişeydi. öncelikle elimde babannemin evinde bulduğum porselen bir abajur altı vardı. Ben de bunu çeyizimdeki hiç kullanmadığım dantellerle süslemeye karar verdim.
Tabi öncelikle annemi aradım ve izin aldım. annem kendi çok fazla yapmasada tonla para harcamıştı danteller için :) benim dantellerim yuvarlak modeldeydi. Bu dantel parçalarını birbirine tutturdum.
Öncelikle bir plastik karıştırma kabımın üstünde yuvarlak bir form verdim. nişasta ve şekeri karıştırıp hazırladığım kolayla dantellerimi ıslattıktan sonra plastik kabımın üstünde sabaha kadar beklettim. Kuruduktan sonra abajur altımın üstüne motne ettim. Maalesef ben bu işlemleri yaparken bir bloğum yoktu ve fotoğraf çekmedim. bir gün yeniden yapıp fotoğrafları ekleyeceğime söz veriyorum :)


abajur süsleme

abajur süsleme

abajur süsleme

İkea dan oğlumun odası için aldığım beyaz abajur gözüme batmaya başladı sonra :)) onu da yine çeyizimden kalan havluya dikilmemiş halde bohça bekleyen havlu kenarı dantelimi değerlendirerek yaptım. 2 havlu kenarı danteli boyutlarına göre kesip dikerek ve uçuk pembe incilerle süsledim. Fakat bu yaptığım dantel süsü abajurumun üstüne yapıştırmadım belki sıkılıırım ve başka bir model denerim diye düşündüm. Umarım beğenirsiniz.

abajur süsleme

abajur süsleme

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder