10 Nisan 2013 Çarşamba

Winx club stella kostümü

Merhaba ,
Uzun zamandır elim deyip de birşey ekleyemedim bloğuma bu beni çok çok üzdü. Kostüm ve tütü yapımı işleri oldukça zamanımı aldı siparişlerle uğraştım bilgisayarım bozuldu derken bu zamana kadar bir şey ekleyemedim.
Minnie mouse takımları çok beğenildi fakat daha minikler için güzel oluyor sanırım benim kızım olmadığı için kızların zevklerini de zamanla öğrenmeye başlıyorum Alara'nın doğum günü için annesi ona bir süpriz yapmaya karar vermiş pastasını winx stella seçince de bize konsepte uygun kostüm tasarlamak düştü.
ben de kostümü yaptıktan sonra arkadaşımın kızı olan derenciğime mankenim olmasını rica ettim.

winx club stella

piyasada satılan mevcut kanatlar gözüme çok küçük geldi kanat yaptım bende :)
winx club kostüm
winx club kostüm

Kıyafetin esas sahibi Alaranın fıtığrafını da ekleyeceğim tabiki eklemez miyim :) annesi ile minik alaracık üşümesin diye bir boleronun uygun olacağını düşündük annesi polardan bir bolero diktirmiş Alara için çok da sevimli olmuş bence

winx club kostüm


annesine de hediye olarak kızıyla uyumlu olsun diye bir yaka broşu  yaptım :)

winx club kostüm broş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder