10 Nisan 2013 Çarşamba

Tütü modelleri

Yeni yaptığım sipariş tütülerimi de paylaşmak istiyorum. Ayrıca bişeyler de paylaşmak istiyorum burdan nacizane :)
Takip ettiğim kadarıyla birçok insan tütü etek yapıyor fotoğraflar ekliyor. aslında sadece tütü için geçerli değil bu yazdıklarım tüm el emeğini değerlendiren insanları da ilgilendiriyor eminim. Paylaşılan fotoğraflar profesyonel fotoğrafçıların çektikleri fotoğraflar ayrıca yapılmış ürünler de onların ellerinden çıkma ürünler değil tabiki bizim kendi imkanlarımızla çektiğimiz fotoğraflarla bir olmuyor çok daha gösterişli çıkıyor yapılan ürünler bu fotoğraflarda.aslında kendi yapmadıkları ürünler mi demeliydim. Birçok kişinin başına gelmiştir eminim fotoğrafta görülenle eve gelenin arasındaki fark. İşte bu hem insanları aldatmak hemde fotoğraftaki asıl ürünün sahibinin emeğini çalmak. işte ben buna sinir oluyorum. kendin yapıp el emeğini değerlendirmek istiyorsan neden bu yola başvuruyorsun arkadaşım diye sormak istiyorum burdan ???

tütü etek


tütü etek

tütü etek

tütü etek

Beli pullu lastikli model

pullu tütü etek
  Beli altın rengi lastikli model

pullu tütü etek

Sipariş vermek için minegoven1979@gmail.com dan bana ulaşabilirsiniz.
Miniğinizin Bel bölçüsü ve tütü eteğin olmasını istediğiniz boy ölçüsünü eklemenizi rica ediyorum
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder